Tjenare, tack för replyesen och jag ska försöka förklara allas frågor 1 efter 1, startar med
Skamm:
Metagemmen har ja haft pga att jag inte har varit riktigt säker på vilken man ska ha, ja har gillat den för att den ger skapligt med intellect + att de andra shamanerna i guilden hade den också, följde liksom dom och byta är inte så svårt.
Inaktiv under februari månad, det är för att jag har hafft en timanställning som snöskottare, och det suger musten ur kroppen på en ganska bra för att den väger ca 160kg per kvadratmeter + ja har varit på semester i norge, ja har försökt kommit till alla raids, men ibland har det hänt att ja somnade på soffan eller nått sånt, men har ja acceptat till en raid showar jag defenetivt.
"Om det går bra förståss ;D" Skrev jag endast för att jag ville vara lite rolig, men antar att det var dumt skrivet, ser det i efterhand att det inte var så vältänkt och nej jag väntar mig inte oneshotta alla bossar, det gör jag inte, vet att ni har dödat dem förr men det kan ha varit på jäsken i vissa ställen, så man kanske wipar nästa gång man kör, det vet man ju aldrig.
Hjärteblod:
Nej, ja har inte dödat malygos på min shaman, och det skrev ja inte heller, men det märkte du ju sen så det är lungt antar jag ^^
Safe haven var en bra guild för mig, ja applyade ca 2 dagar played efter ja hitta 80 och kom in i den när dom progressade i Ulduar, som sagt tog vi hela vägen till Yogg, men lyckades aldrig ta ner han.. Vi tästade lite hardmodes och faila, så då gav dom upp med det så vi körde mycket igenom instancerna fort på normal så vi hadde dem på farm.. för det var lättare antar jag, sedan efter det så typ nämnde dom aldrig nått om det, fast vi skrev lite threads på forumet osv men ingen reaktion eller declined..
Då var det dags för Kaninvalp:
- Om Metagemmen så är det som ja sa till Skamm, har inte vart riktigt tajj på det och följde efter de andra, för jag antog att dom viste vilken som var "bäst"..
- mp5 enchantsen på shoulder och head har ja andvänt för att jag vill ha mer mp5wc, och istället för crit har ja faktist inte tänkt på, trodde att crit var mer för paladiner och mp5 för shamaner/druid/priest
- Den där speccen fick jag utav min GM, vilket också var Shaman "CL" så ja gjorde om han sa och den speccen har ja haft enda sen dess.. och imp shield har ja inte heller tänkt på som sagt.. men om du har en bättre spec åt mig så kirrar jag det mer än gjärna.
- Andvänder mäst den setbonusen för Chain heal men ja, jag kör både Healing Wave och Lesser Healing Wave lite då och då när det behövs. och varför ja inte har speccat det kan du läsa åvan.
- Ja hadde tänkt att spara min herbalism för ja är ute och farmar efter frost lotus, samt mats till mina flasks som ja andvänder när jag raidar.. det är riktigt bra och det sparar pengar nått så grönjävligt.. sen får man blommor utav det som man grejjar antingen Runic Mana pot eller Pot of speed/Wild Magic, eller så säljer man dom och får pengar.
- Åh gud.. du såg den ja... Jag har haft sån JÄVLA otur med sköldar ska ja säga dig, kör aldrig naxx25 så ja kan inte få tag i den skölden, Bastion of Resolve har ja förlorat, för att de andra har tagit den före mig.. sen är ja så förjävla snäll så ja passar ju för nån dum anledning, sen typ för nån vecka sen så körde vi totgc10 och skölden där droppa, den förlorade jag (Med min tur är inte det så vanligt) sen i samma veva när ICC25 resettades så droppades Bulwark of Smouldering Steel, ja vart överlycklig och trodde 100% att ja skulle få den, för ja hadde förlorat den 2 gånger innan.. men samma kille/tjej som fick Totgc10 Skölden fick den där då också.. tror inte att PoS skölden är mycket bättre altså.. har ioförsig inte jämnfört men det är en normal sköld.. har inte dödat så lång i icc10 för att kunna ta den skölden som droppar där tyvär, och totc10 skölden har inte nå haste, och den är inte JÄTTE mycket bättre, endast på GS.. så ja har absolut inte slackat med att fixa nån ny sköld, har bara sånn otur.. kan inte ha wand, men offhand skulle vara lite grisigt att ha som shaman det går ju mäst till druid, priest, mage, warlock prio, fast egentligen så spelar det inte nån roll antar jag..
Hoppas att ni är nöjda med svaren som ja har gett er på era frågor, och hör av er så fort som möjligt

Hejs